Mixed Media Party !

It was really awesome and I had so much fun ! All crazy photos you might see on our Facebook walls dont lie Mixed Media Party was really a blast.

Today i would like to share my works gifts and few "almost" normal pictures from this event . If you want to know what is MMP and how to join us next time check it out HERE


To był ubaw! Niesamowity weekend pełen zabawy. Żadne z tych szalonych zdjec które widzieliście na Facebooku nie kłamie było R E W E L A C Y J NI E. wiecej o mixed Media Party mozecie poczytac TU a ja zostawiam wam kilka normalniejszych zdjęc i moje prace poweekendowe  . do zobaczenia na nastepnej imprezie !!!








My works :

Made on Anna's Rogalska clases. Crazy lady extreamly talented , nice and good teacher . im sooo proud of this work :D :
Praca z warsztatu Ani Rogalskiej. Szalona i niesamowicie utalentowana, przesympatyczna nauczycielka a ja jestem bardzo dumna z mojej pracy.

From Terhi Koskinen clases. Totaly my type of person with big distance and sense of humor. And should i mention I LOOOOOVE her works ?

Z warsztatu Terhi . definitywnie mój typ człowieka cudowne poczucie humoru i fenomenalna osobowość , nie wspominając o tym że poprostu KOCHAM jej prace.



Abstaract painting from Ayeeda workshop. I love her workshops full of new ways and ideas for my favorite products and her works are soooo rich !

Abstrakcyjne płótno z warsztatu Aidy. Wspaniałe warsztaty pełno nowych pomysłów i ciekawych zastosowań ulubionych produktów.super bogate i nasycone kolorem


Night Scrapping with girls and my Rainbow lift and second work made straightly like teacher said :)

Efekty nocnego scrapowania . Lift tęczowy i druga praca do kompletu wg wskazówek Terhi ( warsztatowa wydawała mi sie za mało warsztowa wiec zrobiłam jeszcze jedna bardziej trzymając się wytycznych )




And my souvenirs Layout from Aida ( photo is mine its mygorgeus sister in law) and beutifull box from Terhi

I moje zdobycze :D Layout ze zdjeciem mojej slicznej szwagierki prezent od Aidy i piekne pudełeczko od Terhi !






Olga Heldwein

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

:)